Jakie są warunki wynajęcia samochodu?
Co to jest kaucja?
To kwota która na czas wynajmu samochodu zostanie pobrana w gotówce lub zablokowana (funkcja preautoryzacji) na Twojej karcie płatniczej (kredytowej lub debetowej). Kaucja jest zwrotna i oddawana, jeśli samochód zostanie zwrócony bez uszkodzeń.
Jak zarezerwować samochód?
Najprostszym sposobem jest złożenie formularzu rezerwacji przez Internet. Należy w nim wybrać klasę samochodu, daty odbioru i zwrotu, wyposażenie dodatkowe, podać swoje dane. Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo wiadomość zawierającą podsumowanie rezerwacji. W ciągu 24 godzin roboczych skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia złożonej rezerwacji. W przypadku braku możliwości złożenia rezerwacji przez Internet, bądź rezerwacji auta w ten sam dzień, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 730 200 750.
Czy mogę wyjechać wynajętym pojazdem poza granice Polski?
Tak. Jeżeli chcesz wyjechać poza granice naszego kraju, poinformuj nas o tym przed podpisaniem umowy najmu samochodu. Po otrzymaniu pisemnej zgody możesz wyjechać do wszystkich krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Szwajcarii. Podróż do krajów spoza tej listy jest niemożliwa. Wyjazd poza granice Polski wiąże się z niewielką opłatą, która wynika z konieczności doposażenia samochodu w elementy wymagane w innych krajach europejskich.
Co należy zrobić w razie wypadku lub awarii samochodu?
W razie jakiejkolwiek awarii, unieruchomienia pojazdu, kolizji drogowej, bądź innych zdarzeń związanych z wynajętym autem, prosimy niezwłocznie o kontakt z numerem Assistance 24h 697 21 21 26. Nasz pracownik udzieli wszelkich informacji na temat dalszego postępowania. Pomoc dostępna jest 24 godziny na dobę, przez cały rok.
Jak wygląda odbiór i zdanie samochodu?
Pracownik wypożyczalni EuroPort sporządza z Najemcą umowę najmu, która zawiera dane Najemcy
i Wynajmującego, dane pojazdu, warunki ze stawką wynajmu i stan techniczny pojazdu zaakceptowany przez Najemcę w protokole wydania. Płatność i kaucja pobierane są w dniu podpisania umowy. Klient wraz z samochodem otrzymuje umowę najmu z protokołem wydania, regulamin, fakturę VAT, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie oraz kluczyk do samochodu. Przy zwrocie weryfikowany jest stan pojazdu i sporządzany protokół zwrotu. Wszelkie informacje na dokumencie zamieszcza pracownik. Następuje końcowe rozliczenie, które jest podpisywane przez Najemcę i Wynajmującego.
Gdzie mogę odebrać zarezerwowany samochód?
Samochód, bez dodatkowych kosztów, możesz odebrać w jednym z oddziałów firmy. Za dodatkową opłatą możemy podstawić samochód w dowolnie wybrane miejsce np. na dworzec, hotel, czy pod wskazany adres.
Czy mogę przedłużyć wynajem w trakcie jego trwania?
Tak. Przedłużenie okresu najmu wymaga zgody Wynajmującego. Zamiar przedłużenia okresu najmu musi być zgłoszony telefonicznie pod nr tel. 730 200 750, co najmniej na 12 godzin przed upływem terminu zwrotu. Przedłużenie okresu najmu na okres dłuższy niż 24 godziny musi być dokonane w siedzibie Wynajmującego.
Czy wynajęte samochody posiadają limity kilometrów?
Standardowo samochody mają limity kilometrów określone w Regulaminie. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość zniesienia limitu kilometrów.
Czy jest możliwość wykupienia dodatkowych opcji wyposażenia np. Fotelik, GPS?
Tak. Za dodatkową opłatą oferujemy szeroki wybór dodatkowego wyposażenia, akcesoriów oraz możliwość zniesienia udziału własnego w szkodzie pojazdu.